I got you

uscha vilket tråkigt väder det har varit heeela denna vecka... skit tråkigt väder mulet och regnigt.. städade hela huset igår alltså då snackar vi grundligt värsta storstädningen.. torkade alla lister både i taket o på golvet.. såhär grundligt har det nog inte städats på jättelänge känns det som.. men de to 4 timamr för mig o Sara och städa hela huset.. idag skulle jag sova ut ordentliget hade jag tänkt eftersom jag inte kunnat göra det på typ en vekca.. men vem tror ni vaknar kl 8 i morse? jo jag... av vad? ingenting... jag vaknade av mig själv men kunde inte somna om.. kul... så nu har ajg käkat frukost och ikväll blir det jobb:) ska stå i baren ikväll.. spännande:D haha hörde ett väldigt "roligt" uttryck igår.. " är man kär är man dum i huvudet" min första tanke var att jag måste ju vara jävligt kär i så fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0