desperado!

oj väldigt dåligt med bloggandet men asså jag har jobabt hela tiden rutinen har varit stranden, jobbet, pubben, sova så de har inte hänt sådär överdrivet mkt om man säger så ;) men de flyter på riktigt bra på jobbet o det är svin roligt.. har min lediga dag iadg kommer inte vara ledig igen förens den 23! och då spelar hoffmaestro på strand!!!! jag kommer såååå stå längst fram o skrika o sjunga med i låtarna!!!:D:D:D har åkt på en förkylning med.. Tack David! krogens syndabock kan man ju säga :P idag ahr ajg inte gjort mkt.. bara sovit mest för att få bort förkylningen.. får se när man är inne nästa gpång.. blir nog inte så mkt bloggande i somamr.. amn har inte riktigt tid med det ;)

Kommentarer
Postat av: emmaliz

fatta vad coolt att ga pa Hoffmaestro! R lite avis, men jag forvantar mig bilder:D Antar att om det hander natt ovantat och spannande far jag veta det, right? Puss!

2010-07-08 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0