You can't make your heart feel something it wan't

Jag förstår allvarligt talat inte hur männsikor kan överleva utan musik... jag har musik i öronen från det jag vakanr till de jag går o lägger mig typ.. och de e verklgien jävligt underbart! jag har inte direkt ngn musik smak.. jag kan lyssna på nästan allt, jag klarar inte av "skrik musik där man inte hör va de säger" och klassiskt.. men sen kan jag nog lyssn apå det mesta=) hittade en gammal fil idag med massa musik som jag lyssnade på när ajg kanskevar 13-14 år d e ändå 6-7 år sen o jag hade bra musiksmak redan då=) så nu sitter jag o lyssnar på de och de e verkligen bra.. och jag har alltid gilalt att sjunga tilll musiken o de sjuka är även fast jag inte har ört dessa låtar på typ 6-7 år så kan jag fortfarande txten:D hel konsitgt:S

såg föresten på mästarnas mästare igår fanns inte så mtk o se på.. och då fick amn se en snutt ur tomas brolins liv.. och asså det var så stort när de vann VM bronset 94.. shit asså jag rös verkligen! ikväll får jag se vad som händer J kanske komemr hit men imon kommer iaf D hit=) de ska bli kul precis som vanligt=) sen måste jag börja packa ngn dag med.. har verkligen ingen aning om vad jag ska ha med mig.. inte så mkt iaf.. e ju bara borta en vecka.. men ni som känner mig vet hur de blir;) ne nu ska jag dicka lite Tjing;)

ILUAB


Kommentarer
Postat av: Sofie

det var faktiskt vm Anna :) kunde inte låta bli! men gutt var det

2010-01-14 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0