What if I fell in love with you?

okej igår var jag inne i klamar med Emma och hennes bror Niklas på Snabba cash.. jag tycker den var riktigt bra men har man läst boken så är den tydligen inte det.. de är därför jag aldrig läser böcker för jag tycker bättre om att se på film=)iaf jag tyckte den var jätte bra o asså Joel Kinnaman.. jag säger bara Joel Kinnaman herregud vilken duktig skådespelare han är! (sen gör det ju inget att hans er bra ut med) sen åkte vi hem oh då kom Zandra hem till mig o fixade mina fötter.. asså jag säger bara det att mina fötter är som bebishud nu! de är så fruktansvärt lena och sköna så jag vet inte vad jag ska ta vägen! Tack så jätte mycket Zandra!

sen ringde soffan mig o vi snackade i en timme typ kommer kännas jätte jobbagt att inte kunna snacka med henne på typ en vecka.. sen kommer vi bara kunna snacka i typ två dar sen åer hon till thailand i två veckor! herregud jag hoppas hon får det jätteskönt där men kommer sakna henne men  sen är de inte lång tid kvar innan hon kommer hit!:D:D:D:D ne nu måste jag packa det sista inför resan!:D:D åh de ska bli så skönt o bara sola o bada=) höres igen om en veka=) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0