Vi var aldrig kära i varandra de bara kändes likadant

okej igår kom min förkylning och asså de kändes som att jag nös KONSTANT!!! helt stört... verkligen skitjobbigt så jag bäddade ner mig i sängen oh sov ett bra tag.. sen blev jag piggare=) sen ringde soffan o vi slöpratade om allat o ingenting alltid lika roligt=) sen så kom anna zandra och samantha på besök så jag bjöd dem på lite mat sen åkte de iväg på bio de skulle se på avatar:) så ajg satte på en film o mös i soffan efter ännu mer prat med soffan=) sen när filmen var slut fick jag sån otrolig överskottsenergi så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. hae jag varit friskare hade jag verkligen gått ut o sprungit men de kunde jag ju inte göra nu... som tur var så loggade soffan in på smn o vi snackade lite allämnt först sen började vi gissa filmcitat och asså vi häll på i över en timme med det.. sen började de bli svårt att komma på filmcitat från olika filmer:P idag vaknade ajg av att jag inte kunde andas... KUL! idag får ajg se va dagen har att erbjuda:) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0