Oh, Girls just wanna have fun!

Igår kväll kom Emma, Lisa och Jenny hem till mig för vi skulle ha en liten myskväll innan Lisa åker iväg till uppsala nu på torsdag:( hon har kommit in på läkarlinjen:D De kommer gå jättebra för dig Lisa!:D så vi åt tacos med kyckling istället för köttfärs det var verkligen jättegott=) sen satt vi o snacka om allt möjligt och bara njöt=) hur trevligt som helst.. sen spelade vi med andra ord jag o Jenny mot Lisa och Emma.. oj oj oj.. ja jag o Jenny var kanske inte de bästa men vi kämpade på bra alltså.. men den bästa kommentaren under spelets gång är ändå Lisas.. Emma ska förklara ordet hörapparat och säger: det är en grej som gamla har i örat när de ska lyssna.. Lisa skriker ut FREESTYLE!!!! alla andra brister ut i totalt asgarv! ja för de använder alla gamla som inte hör så bra;) de går runt med en freestyle i öronen...herregud..

sen spelar vi så det kan låta, samma lag.. men här var jag o Jenny lite bättre=) efter vi slutat spela sitter vi kvar o bara drar slumpmässiga kort o ställer lite frågor till varandra lisa stälelr frågan: vilken dallmass sjöng hooked on a feeling jag fattar inte va dallmass är för något men jag gissar ju på att de e Björn Shifs som sjöng eftersom d e den enda jag kom på men ingen fattar vad dallmass är för ngt.. till slut kommer jag på om de egentligen ska vara dalmas! oj oj oj vad vi skrattade.. herregud... hur ska denna människa kunna bli läkare?;) Tack för en underbart rolig kväll!

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. har en tvätttid så de ska jag ju göra men sen? har ni inget för er kan ni slå en pling.. jag e ledig;) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Slampa;) "jag r ledig ikvall";)



later skitkul med spelen! Lycka till Lisa!

2010-01-12 @ 01:25:21
Postat av: Anna.E

haha ja emnadå vem har sagt att jag inte är en slampa;)

2010-01-12 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0