let it snow

okej.. vilket jädra väder det är här! i tisdags så kom gith hem o ja hämte dem vid bussen sen blev de en kom te o sen blev det hemfärd.. i onsdags fyllde  min mormor år och vi firade henne hela dagen hennes väninnor kom på dagen med respektive så de var fult hus.. hon bjöd på rostbiff o potatisssallad de avr uppskattat sne avr det mytårta.. min favvotårta!=) sen så blev det ost o kex med.. senare på kvällen så kom då de närmaste i släket o firade henne o satan va gott det var eller!!?? helt proppmätt! sen åkte jag upp till gith för vi skulle se på film o under dagen ahde de snöat kolosalt mycket hur mkt som helst verkligen! sen när ajg ska åka hem från gith så kommer jag itne loss med bilen.. den sitter fast o asså jag har bara leggings o en klänning på mig o vinterjackan o vantar.. jag ligger asså på magen och gröver ut snön under bilen för att komma loss men ja kan bara använda händerna eftersom gith itne har några så jättebra verktyg;)

 haha så ajg ligger på mage o gräver som en galning och gith hjälper till så mkt hon kan med,.. hon ahr iaf en täckkjol på sig.. men aif vi jobbade på i ungefär i en timm e sen gav vi upp så ajg fick sova där som tur var.. sen trodde vi att henke var ledig dagen efter så han kunde komma upp o hjälpa oss men ne då jobbade han på polisen så vi var tvugna att gå ut i kylan igen o försöka gräva ut bilen.. och som tur var så konmer en granne till gith o hjälper oss=) det räckte med en spade som hjälp sen kom ajg ut=) tack för hjälpen=) så jag o git åkte till staden och uträttade lite ärenden sen åkte vi hem o tog en fika.. men asså fy fasen va vi frös asså så vi bestämde oss att åka till abdhuset och basta o bubbla o de var sååå skönt!!!! sen ville vi överraska ewa o henrik emd middag.. de blev itne så mkt överraskning för de var redan hemma men iaf;) de blev en jätte god thaigryta... sen blev det film uppe hos gith.. sen i morse så gik jag upp tidigt för att träna lite har inte gjort de på ett tag så de var skönt=) ikväll blir det middag hemma hos ewa.. ahr hört rykten om räkor;) mumsigt mumsigt=) ne nu ska jag kila ha det bra tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0