it Hurt's!

usch vilken dag började verkligen askass allt gick fel och inget gick som jag ville o jag ville bara bryta ihop och ställa mig o skrika o sen falla ihop på golvet och gråta o sen lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet och bara börja om från början! men de gick ju itne så jag fick stå ut med att allt gick fel o att allt bara var förjävligt och att jag kände mig som en jävla idiot! men sen gick jag iväg till gymmet med E och de var verkligen skönt!=) tänkte bort allt dåligt som hänt under mina första timmar denna dag och körde på.. de var rätt skönt fakrtiskt.. nu sitter jag hemma i soffan med magont och vet inte riktigt va jag ska göra av mig själv:( hur jag än sitter ligger eller står så har jag skiiit ont... bara jag inte får maginfluensa nu lagom till semestern:( för på lördag åker jag och mamsen och ska hälsa på min syster.. ne nu ska jag lägga en värmedyna på magen o hoppas de hjälper..Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0