Solen skiner himlen är blå va de är skönt att leva då!

Vaknade ganska tidigt idag och möttes av STÅLANDE solsken! det gör att man blir mycket gladare oh piggare på en gång.. att so, kan göra så mycket är helt galet! vill verkligne ha somamr nu o bara kunna gå i t-shirt och shorts o flip flop.. fatta va skönt det vore! det är bara tre-fyra månader kvar nu=) den sommaren är verkligen efterlängtad!!!  idga vet jag itne riktigt  vad som sker blir nog att bara tas dagen som den kommer.. jag är verkligne en sån preson som tar dagen som den kommer.. jag har verkligen aldrig några planer o de tycker jag är skönt.. jag tycker nästan det är jobbigt att ha något planerat.. men de e jag de;)  jag blev sugen o se på någon disneyfilm.. men gammaldags som man är så har man de bar apå vhs..

haha komemr ni ihåg den fina gamla vhs spelaren;) och när man hyrde fiolmer så skulle man spola tillbaka filmen för att nästa person som hyrde den skulle slippa spola tillbaka filmen... haha de var tider det;) usch va gammal man känner sig.. d e ungefär som när våra föräldrar gick från LP till cd skivor o vi gick från cd skivor till ipod haha utveklingen går verkligen frammåt.. haha detta inlägg var verkligen ett flummigt inlägg men kul om ni läst hela;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Niice med sol:) Jag sag Up igar, fett ledsen! Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med alla mina vhs'er:s



hoppas du far en bra dag:D

2010-02-24 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0