Jag ska va den jag vill vara hellre nu än efteråt

Torsdagen började med att jag åkte till krogen för at bakelibaka, igår gjorde ajg bröd, itronpaj och en misslyckad brownie men de gjorde inte så mkt för vi har kvar sen sist.. sen hjälpte jag betty o göra en kladdkaka och den blev faktiskt mycket god efter lite strul hit o dit;) haha sen bjöd familjen engström mig och gith på en tripp till kalmar där vi gick o käkade middag o kalle o ludde hade sina små span inne på resturangen;) haha de var riktitgt roligt o se faktiskt:P

 sen åkte vi iväg på bion vi såg farsan haha den var väldigt rolig o lättsam tycker jag lätte skömt som man skrattade gott pr... ni som har sett den, om jag säger salladsscenen så förstår ni vad ja menar.. asså vi lla låg dubbelvikta av garv! de var så fruktansvärt roligt! så tusen tack Ewa o Henrik för den kvällen:)
idag blir det jobbtill kvällen får se vad dagen har att erbjuda:) Tjing;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0