Don't let me go away from you

citronpajerna belv ENORMT goda=) jag är imponerad av mig själv=) stog  i en evighet o försökte verkligen få ihop citronkrämen.. jisses vilket jobb.. vi åkte upp till gith o såg på fame den var bra faktiskt=) en tjej i den filmen sjöng så otroligt bra alltså:) igår örjade med att åka hem till huset för o kolla på lite inspelat men då hade mamma sin lediga dag så de blev inte mkt tv tittande därinte.. men men så gith ringde o fråge o vi skulel ses.. så vi möttes upp på stan och tog en fika.. sen ut till jobbet o förberedde inför kvällen.. det var ett väldigt blåsväder igår kusligt kusligt.. lite fåkvarning asså... så ewa fick köra hem mig igår för de var osäkert om min bil kunde köra igenom alal snöhögar på vägarna.. när jag kom hem så gick jag ut o gick.. behövde bli av med en ilska..men blev strängt hemskickad ganska snabbt.. men den halvtimme räckte gott o väl för mig:D

idag har jag inte anstärngt mig allt för mkt kan jag ju säga;) har mest suttit i telefon hela förmiddagen först med soffan och sen folka som ahr ringt till krogen för telefonen är omkopplad till min mobil.. så förmiddagen ahr bestått i att svara i telefonen:P ska snart göra iordning lite lunch till mig själv får se vad de blir har verkligen ingen som helst fantasi tll ngn som helst mat..åhh de ahr ajg glömt o säga.. elelr rättare sagt vi fick ju reda på det igår se de ju ganska nytt iaf;) men soffan kommer ner v10!!:D:D:D de ska bli så kul o träffa henne igne ahr itne setts på ett halvår! hon ska vara nere i två vekor de komemr bli två otroligt roliga veckor tror jag=)=)=) plus att hon ska praktisera på bykrogen:D:D

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Elina

Anna!

Jag vill se lite mer bilder =)

2010-02-14 @ 10:59:20
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0