Roliga dagar :D

igår fyllde min lillebror martin år... fixade en god chokladtårta till honom sen åt vi en jättgod middag med mormor o morfar, Annica, Robert och Albin.. det var trevligt och jättegott man blev verkligen sugen på annan mat än julmat nu, sen på kvällen såg jag på film och bara tog det lugnt :D  idag åkte jag in till Kalmar vi 11 träffade Låtta.. har inte träffat henne sen i sommras så de var jättekul o träffa henne igen o sitta o snacka o bara vara.. de känns som de var igår jag träffade henne för de är verkligen som t tiden har stått stilla :D jättekul:D sen åkte jag ut till mediamarkt för att lämna igen lite julklappar som blivit fel o så... satan vilken tid de tog.. väntade i 45 min i den där jävla kön... jaja sen åkte jag iaf hem till Sabina och vi bokade en resa till Rhodos!!! så den 6/8 drar vi iväg! ska bli så jävla skönt och roligt!!!! TAGGA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0