Gott Nytt År!

Januari: tolvslaget förra året firades i "min" lägenhet i borgholm med vänner och vi stod vid tolvslaget nere vid hamnen och tittade på alla fyrverkerier det var jätte trevligt:D i mitten av månaden så åkte jag och mamma och hälsade på min syster sara som jobbade nere på gran canaria :D det var skönt att komma bort och bara sola o bada :D sen i slutet av januari så var jag uppe hos gith och såg på film.. medans vi såg på film var det värsta ovädret utanför så när jag skulle åka hem satt min bil fast.. jag kom ingenstans.. jag låg på min mage och grävde med händerna som en jävla idiot eftersom gith inte hade ngn spade men de gick inte å jag fick lov att sova över så vi kunde fortsätta dagen efter :D
Jag, mamma och Sara på gran canaria
Februari: Vilken tråkig månad.. ände inte mycket.. jag jobbade på krogen på helgerna.. det är ju alltid roligt men det var i princip allt som hände den månaden.. jag vet inte vad som är värst att det inte hände ngt eller att jag inte såg till att det hände ngt? så inget här :P
Mars: Soffan var nere på ön i tre veckor och hade sin praktik på krogen:D hon var verkligen jätteduktig och det var jätte roligt att träffa henne :D sen fyllde två av mina absolut bästa barndomsvänner år.. syskon dessutom :P Julia fylde 18 och Phlip fyllde 20 så då åkte jag upp tills thlm och firade dem och det var en väldigt rolig helg jag hade verkligen time of my life!
April: ganska händelselös månad... jobbade under påsk så det var inte mycket påskfirande där inte... emma noren var nere så jag var med henne med o sen så kom min syster hem efter mycket strul pga askmolnet som låg över hela europa.. men efter ett tag kom hon hem igen vilket betydde att jag flyttade "hem" till huset igen :D
Maj: vårmånad nummero uno! den regnade bort så det bara skrek om det maj månad regnade bort men de blev vissa soldagar med.. jobbade på krogen mer o mer o man började komma in i somamrfeelingen :D så det avr en månad emd mycket jobb och lite vila så jag hann inte med så mycket emr :P
Juni, Juli, Augusti: herregud vilken underbar somamr det var iår.. vi solade, badade drack, jobabde hade jävligt roligt vill tacka alla ni som gjorde min somamr underbar.. fröknarna noré och Alla som jobabde på krogen.. det var tufft att lämna er i slutet av Augusti men jag hade så  mycket minnen att jag skulel nog klara av hösten :D
September: första månaden i skolan uppe i umeå jag flyttade upp till umeå i slutet av augusti och september bestod mest utav fest fest fest alla nollningsfester och det var jävligt kul.. blev en del plugg med träffade nya vänner som är underbara på alla sätt o vis :D
Oktober: Den första snön föll  den 14 oktober.. vi hade ingen höst overhuvudtaget! :P pluggandet kom igång på allvar och i slutet av oktober åkte jag till sthlm för att fira min födelsedag och gå på en 50 års kalas mycket mycket roligt och veckan efter det var de ju halloween vilket var väldigt roligt jag ahde världens roligaste helger :D
November:Min dator gick sönder:( katastrof!!! så jag åkte iväg och köpte mig en macbook pro :D Älskar den verkligen det är det bästa köpet jag någonsin har gjort!Hectos hade sin årliga höstfest ute i gröna villan.. det var jättekul typ som cluedo så det var lite spännande med mordgåtan :D i slutet av november åkte jag hem till öland för att det var första advent det var mysigt att vara hemma:D
December: jag ahr varit ute i en 8onde klasser och det har verkligen varit otroligt roligt och lrorikt och jag ahr trivts jättebra! min handledare har varit toppen:D sen åkte jag hem i mitten av månaden vilket var skönt att komma hem :D skrev klart hemtentan och sånt skit sen har ajg umgåts så mkt som jag kan med mina vänenr och julen var underbar! juldagen var otroligt rolig! Emmaliz var nere på ön o hälsade på så vi firade juldagen ihop :D svinkul! sen har jag och Sabina bokat en resa till Rhodos i augusti så då drar vi :D kommer bli svinkul!
Detta var mitt år så att säga.. jag har haft ett underbart 2010  och jag tror och hoppas att 2011 kommer bli minst lika bra :D GOTT NYTT ÅR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0