Julsittningen :D

oj oj oj gårdagen vr JÄVLIGT rolig ! asså den var helt underbar jag har inte haft så kul på jävligt länge :D asså den kvällen komme rjag minnas för all framtid :D vi åkte hem till hanna och körde ett tjejspel vi var aknske 7-8 tjejer såd et var roligt:D sen in till campus området fr att gå på sittningen :D  vi fick sitta brvid varandra allihop så det var ju hur bra som heeelst! sen när man kom in fick man två biljetter som man fick anvädna fram til klockan tio sen fick mn ju betala för sina drinkar :P men jag gick till en bartender som inte tog min biljett så jag fick 4-5 glas vin :D topppen!! haha sen var det massa roliga spex och det var verkligen urkul! och sen dansade vi natten lång tills benen inte orkade mer :D då gick ja o marie hem :D men innan vi kom hem gjorde vi snöänglar :D jättekul! TACK alla för igår!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0