Julen :D

oj min julhelg har varit sååå bra :D julafton började som den alltid gör med varm choklad och en skinksmörgås, sen in till mormor och morfar för jullunch.. alltid lika gott som vanligt :D sen ligger man typ döööd på soffan i en matkoma för man äter så mkt gott.. sen är det kalle vid tre som alla tittar på.. så har de alltid varit :D sen kom tomten och det medförde paketöppning :D mycket nöjd med mina julklappar :D tack så mycket för dem :D efter det är det dags att äta julgröt.. åt ingen gröt tog lite sill o grejer i stället.. jag är inte så förtjust i gröt direkt.. och sen la vi oss framför tv:n och dåsade...
juldagen blev en litet firande av mrtin som fyller år imon tog de med släkten igår eftersom de inte kan imon så då var de fram med julmaten igen :P hha sen på kvällen runt sju stack jag till borgholm för att börja med firandet av juldagen :D zandra hade en förfest så jag, Anna.B och Emmaliz var där.. det var mycket roligt vi hade otrolig roligt även fast vi bara var så få men vi hade skitkul! sen iväg till harrys där vi dansade gärnet och det var så roligt att träffa alla man inte träffat på evigheter, därför är juldagen på harrys så roligt :D alla man känner är verkligen där :D
sen när jag kom hem ringde jag och gratulerade prisca som fyller år idag grattis grattis till henne hon o marie var så roliga att prat med de var verkligen inte nyktra men vem var det egentligen ;) hahaha de skulle hm o äta mackor med ägg o kaviar.. haha o de bjöd mig på en macka med om jag kom dit. njae jag vill nog inte sätta mig o åka upp till boden bara för en macka :P haha men jag saknar dem så de var kul o prata med dem igen :D
idag har jag inte gjort mkt.. skulle egentligen till arbelunda för att käka ännu mer julmat men de blev inget med det... så nu ligger ja o lägger upp bilder på facebook.. men de tar sååååån tid!!! nu börjar vi ladda om inför nyår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0