Don't belive everything...

idag har jag, Prisca och Marie suttit och pluggat på hemtentan.. det har gått ganska bra tycker jag ändå :D tappade dock bort min mobil när vi skulle köpa mat.. som tur var så lämnade en tjej in telefonen så ingen snodde den :D hon hade ring till den personen som jag senast skicka ett sms till och sagt vart hon lämnat n den.. Mycket snällt av henne :D sen när vi ska gå därifrån så är det en av priscas böcker som är totalt borta den har försvunnit vi kollar igenom alla väskor, påsar och under bord o stolar men den e totalt borta! sen när vi kommer hem så har den åkt in i min datorväska på baksidan, haha det enda stället vi inte tittade på, helt sjukt men sant... sen en sak tilljag är INTE KÄR i någon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0