Take me to the candy shop!

Jag är så fruktansvärt godissugen!!! det är inte ofta jag får sånna här sug men när jag väl får det så är det verkligen ett jävla sug! o jag har inget godis hemma o jag pallar inte åka till borgholm! någon som vill vara lite snäll o komma med lite godis till mig? faaaan va gott sdet hade varit med lite lösgodis... thats life... iaf min syster kanske kommer hem till sverige idag iaf.. hon befinner sig just nu i portugal o hoppas att hennes flyg kan lyfta tidigt på morgonen vart hon landar återstår o se... hon har varit borta sen oktober/november nu så hon har varit borta ett bra tag.. vi åkte ju o hälsade på henne i vintras men sen dess har vi inte träffat henne så de ska bli superkul o träffa henne igen.. trodde verkligen inte jag skulle sakna henne men det gör jag verkligen... ikväll blir det en lugn och slapp kväll framför tv:n.. väntar på att roast på berns ska börja så jag kan få skratta lite.. någon som har tips på ngn rolig film annars?

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0