I'll never be the same if we ever meet again...

dagen har varit lugn.. känner mig frisk nu faktiskt så dagen började med att jag ställde mig o bakade a 100 bullar de blev kanoners kanoners:) sen så städa jag hela huset slängde in en tvätt.. herregud vilken husmor man ahr gått o blivit då bakabullar, städar och tvättar.. känner mig som en riktigt liten husmor:P hehe sen åkte jag till krogen o bjöd på bullar vilket uppskattades väldigt mycket tror jag;) hehe sen åkte jag hem o ja ställde mig vid spisen o lagade mat efterosm min bror totalt misslyckades med att göra det;) ahah en jag hälpte honom bara.. de gcik ju bra andra, elelr var det tredje gången han försökte?:P haha jaja iaf de blev bra iaf... nu sitter jag o degar framför tv:n vet inte om det är ngt på tv:n ikväll annars slänger jag nog på en film.. får se va de blir;) TJING;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0