feel the rhythm of the night!

har ni någonsin kännt den där känslan av att vara bakis utan att ha drukit en droppe? det känner jag idag är helt död i hela kroppen känns det som.. igår hade vi uteserveringen på krogen abbonerad för IBK de var trevligt tyker jag så vi hade en hel del att göra;) idag vaknade jag vid 8 mitt i en mardöm.. jag vaknade av att huset brann och tog i stora lågor och jag kunde andas genom röken och elden kunde inte komam åt mig ajg kunde gå lite hur jag ville utan att jag gjorde mig illa det var lite oolt men det jobiga var att hela min familj hade tagits av lågorna för att jag inte hade räddat dem.. jätte jobbigt verkligen:( ikväll hopaps jag det blir lougnt på krogen men vem vet de kan bli jätte mkt och göra.. det är sånt som märks..min syster sitter fortfarande"fast" på gran canaria så hon lär ju inte komma hem på ett tag pga vulkanutbrottet på island.. får se när hon kommer hem.. ne nu sk jag nog sova lite till innan jobbet..Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0