Black velvet!

Idag ahr jag packat ner alla mina kläder från lägenheten o packat upp de här i huset... asså shit jag har jääävligt mkt kläder! jag var tvungen att rensa ut min garderob för att få plats med mina kläder nu är det verkligen proppfullt! jag behöver en till garderob.. klarar mig inte med bara en.. de går inte.. så jag ahr åkt fram och tillbaka melaln borgholm idag för att packa ner kläder för att sen packa upp dem igen.. hehe så nu är jag lite trött på allt farande.. som jag sa till soffan igår sitter och ligger på tv när ajg skulle säga ligger och tittar på tv:P hehe det skrattade vi gått åt;) skrattade med soffan i morse med hon e verklgien en person som inte kan göra två saker samtidigt" nu måste jag koncentrera mig på att säga hej, vänta lite anna" haha du är underbar soffan:)

nu ska jag se finalen på halv åtta hos mig.. älskar helge skoogs kommentarer:P tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0