When you look at me that way...

Snälla förlåt mig om jag beter mig lite konstigt, för det vet jag att jag gör... det känns som blixten slår ner i mig varje gång jag ser på dig, varje gång..
jag kan inte prata men det är så mkt jag vill säga, jag vill berätta för dig hur bra det känns när du tittar på mig på det speciella sättet, på just det speciella sättet...

kastar en sten i vattnet och ser ringarna öka, flyr ut från viken, som stenen faller i vattnet faller jag för dina ögon.. djup ner i ett mysterium.. i ditt mysterium
halva jag vill bara skrika rakt ut halva jag vill bara vara tyst så jag slipper förlora dig, så jag inte behöver säga hej då, jag behöver aldrig ljuga, och behöver aldrig säga hej då till dig..

så förlåt mig om jag beter mig lite konstigt, för det vet jag att jag gör.. det känns som om blixten slår ner i mig varje gång jag ser på dig, varje gång..

ILUAB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0