I can't help it i like to party, it's genetic!

okej stocholmsvistelsen var helt underbar var väldigt skönt o bara komma bort ett tag o bara vila upp sig.. eller så mkt vila blev de ju inte dirwekt men kul var det iaf=) i tisdags så åkte jag in till kalmar o träffade sandra som jag inte har träffat på mer än ett halvår.. vilket är sjuuukt långe sen så de var jättekul o träffa henne igen och vi lovade oss själva att vi skulle bli bättre på att höra av oss för så långt e de verkligen inte till kalmar... så vi bokade in en ny tid vi skulle träffas=) bra oss!

igår gjorde jag något som jag borde ha gjort för länge sen! jag städade min bil o de behövdes verkligen... shit asså den såg förjävlig ut så jag städade den grundligt både på in och utsida så nu är den skitsnygg! haha elelr så snygg somd en kan bli helt enkelt;) i helgen blir det till o jobba ska bli kul o har inte jobabt på ett tag nu så de ska bli roligt=) måste ordna upp en grej bara... idag får vi se vad dagen har att erbjuda hopaps det händer ngt iaf;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0