Gangbang 2009!

Okej förra söndagen ålte jag och sara från stockholm till london! helt otroligt att allt gick så bra eftersom de hade varit lite strul med biljetter o grejs innan;) men vi lyckadesperfekt ska jag säga=) de ända som egentligen hände var att jag blev stoppad i säkerhetskontrollen.. ni vet när man lägger alla sina grejer i en låda som åker igenom ngn röntgen grej sen går man själv igenom en säkerhets grej de tjuter iaf när ajg går igenom där o jag tänker men va faan ja ahr ignet metalliskt på mig eller ngt.. ne då visar de sig att ja glömde lägga i mobilen i väskan.. jedra skit...jaja sen blev min väska igenomkollad för ajg glömde ta ut vatnet.. bra jobbat anna! men sen gick allt jätte bra vi träffade emmaliz äntligen! jättekul o se henne igen hade dock förväntat oss en skylt men man kan itne få allt här i livet;)

så vi får våra oystercard som man använder när man åker t-bana och buss sen skulel vi gå ner till t-banan och d e som här i stockholm typ dörrar som öppnas när man dragit kortet så när vi ska passera öppnas dörrarna.. men ajg e lite seg så min väska kläms i dörrarna:P hihi bra början lixom!:P
sen kommer vi till emma o dricker te och uppdaterar varandra om det senaste skvallret=) det var verkligen skitkul och berättaallt som hän t o absolut höra allt som hänt=) hihi sen efter mycket skratt och mycket och då menar ajg mycket spill av emma(tror hon tappade ngt varje minut om jag ska vara ärlig) så begav vi oss mot sängen för att sova.. vi skulel upp tidigt nästa morgon för att hinna med så mycket som möjligt=)

på måndagen åkte vi hemmifrån vid tio tide typ.. vi skulel in till madame tussauds och de avr verkligen skitkul vi tog amssa bilder på oss o alla kändisar:) komemr lägga ut på facebook när ajg komemr hem till öland igen=) sen hade de ett typ spökhus eller va man ska säga och asså det var skitläskigt jag tyckte det var värre än både grönan och liseberg tror ja aldrig har skrikit så mkt i hela mitt liv! ajg o sara gick som fastklängda i varandra och emma hade sitt huvud instoppat mellan våra axlar och sgå inte ett skit under hela vandringen! men när vi äntligen kom ut från skräckhuset så hade emmas smink flytit ut och hon såg ut som en panda! hon var aldelles svart runt ögonen! hhatrodde ajg skulel dö av garv:P hihihi sen gick vi till Leicester Square och skulle köpa biljetter till musikalen we will rock you...sen gick vi lite på oxfordstreet och tittade runt i alla möjliga butiker=)emma fick sig tom ett litet ragg=) hihi sen gick vi och såg musikalen och den avr verklgien skiiiiit bra! rekomenderar den starkt jag trodde seriöst inte att jag kunde så många queens låtar men ajg kunde nästan alla! helt otroligt! asbra var det verkligen!

sen var vi skiiithungriga elelr rättare sagt emma och sara var för de hade gott o käkat i princip hela dagen;) de åt som hästar emn iaf vi skulel försöka hitta ett ställe o käka på så vi hamnar ngnstansi Soho på en mysig bar/pub där vi drciker ännu mer drinkar o äter ännu en gång:P det var jättegott sen komemr de fram två snubbar och sätter sig vid vårat bord.. vist tänkte vi va spelar de för roll.. de var från tyskland tunisen frankrike elelr va de var.. dene na snubeb bodde här o den andra som knapt kunde ngn engelska var här på besök inte de roligaste snybbarna dirket men iaf.. de sa att vi skulel ses på fredagen.. ja vist självklart sa vi emn menade de inte inte en chans i världen! sen åkte vi hem och lade oss;)

tisdagens stora uppdrag var SHOPPING! saras sista dag o sara letade efter en jacka o ett par skor.. vi sprang runt på oxfordstreet som galningar o letade emn hittade tyvärr inget:( så det var ltie tråkigt men v hade det roligt iaf vi gick och kollade i alla möjliga butiker och att gatan var så lång som den var trodde ingen av oss;) sen följde vi sara ut till heathrow för hon skulle åka hem och jobba tyvärr:(men det var två super roliga dagar och detta gör så att sara får ko0mma tillbaka till lindon för hon han tyvärrinte se allt:( men vi åker tillbaka mer än gärna!=)på kvällen så träffade jag christina supermysig tjej verligen gilalr henne enormt hon kommer från canada och hon pratar inte lika snabbt som alal andra engelsmänniskor:P jättegullig verkligen! vi satt på hennes pub o tog oss en glas vin eller två och snackade ltie elelr rättare sagt emma och shrisitina snackade jag ahde fullt upp emd att hänga med opch förstå:) haha emma snackar verkligen skitfort os luddrigt jag hjängde itne emd alls:P haha men sendrog hon ner på tempot lite så de var lättare o förstå=)

onsdagen jobabde emma så jag tillbringade min dag i hammerstith gick rutn o shoppade lite o stittade i alla butiker som fanns där d e typ som storgatan o borgholm fast större=) det var trevligt=9 sen opå kvällen så gick jag emma lauren och christina och åt kinamat superduper gott var det o mycket mat var det tyckte vi alla utom emma som käkat som en häst!sen gick vi till laurens pup white heart mysig som abra den gilalde den jätte mycket där tog vi oss ett glas vin o sen gick vi hem igen=)

Torsdagen de big 2.0! jag fyllde 20=) åkte till westfield som är ett av europas största shoppingscenter! gigantiskt var det verkligen ajg virrade runt där som en idiot o avr säkert inne i massa butiker flera gånger för at jag tyckte de såg olika ut:P sen när ja skulel ta mig hem så kunde jag itne åka samma väg som jag kom dit o då blir ajg ännu emr förvirrad... o poliserna var itne tills tor hjälp heller de cviste itne vart jag skulle gå.. bra poliser lixom! så jag hittade tillslut till t-banan så jag kunde åka hem.. då skulel ajg o emma ut på en date! vi gick till ett tapasställe super gott o supermysigt världens godaste eftrett med=) yummi=) sen vidare till white herat för att möta upp resten:) jävligt roligt var det där med drink efter drink efter drink kländes det som sen när de stängde gick Jag emma chris och christina hem till chrisitna för att fortsätta:P hihi där blev de shot efter shot efter shot efter shot:P kul var det vi var säkerligen inte hemma före 4 o vägen hem var ju rolig med men d e lite lyckor:P Mycket rolig 20 årsdag om jag får säga det själv:)

Fredagen avr en stor bakisdag för mig.. ajg kälade ben o jerrys o såg på film:P orkade itne göra så mkt emr om ajg säger så:P sneare på kvällen avr vi väldigt kulltutrella vi såg på en lokalmusikal den avr faktiskt riktigt bra! sen var både emma o ajg trötta för emma ahde jobabt hela dagen på typ 3 timamrs sömn:P så vi gick hem o lade oss... lördagen åkte vi till portobello road mysigt o titta lite amrknader e mysig tycker jag super härligt.. sen åkte vi vidare till founders arms som är en mysig pub som ligger precis vid themsen så man kunde se massa grejer därifrån som london e känt för=) sen vandrade vi vidare till big ben och london eye kul o ah sett det med:P sne åkte vi hem till barns igen o gick  o satte oss efter lite käkande på chrisitnas pup coach and horses o när vi sitter där så spiller emma utt hela sitt glas rött på mig! tack för det:P haha ne emn kläderna tvättade direkt när vi kom hem så det ar ingen fara alla fläckar gick bort=) sen somnade vi gott

söndagen skulel vi åkt ut till camden men eftersom att t-banan var knasig så sket vi i det o gick lite i hammersmith istöllet o kollade lite=) sen åkte vi hem igen o fikade o sen åkte vi iväg till heathrow för att jag skulle åka hem:( Jag har haft en superkulvecka och denna resan komemr ajg nog aldrig glömma! hopaps att vi ses snart Emma för jag sanar dig redan!

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Tilllägg till den blogg - Emma och Sara blev jagade på stan av en monsterstor utklädd gubbe.

Jag och mamma sjöng på din födelsedag

Och sen ha du glömt en av pubarna på din födelsedag, är det möjligen så att du inte ens minns den;) Hahaha

Saknar dig med, var så sjukt ku latt ha dig här!!! PUSS

2009-10-26 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0