Try to speak but nothings coming, nothing I could say to make you stay

okej veckan som har gått har ajg mest tagit de lugnt o laddat inför LONDON!!!=) jag o girth hade JOhan falk marathon i tisdags tror ajg.. de e riktigt bra filmer asså! måste se femma o sexan med... riktigt bra:) sen i onsdags så var det världens tråkigaste väder.. skittråkigt verkligen men sånt e livet alalt kan itne vara roligt... men vi åkte ner o fikade på roberts jag gith atlas oh steven sen skulle de se på fotboll på harrys men ajg ahde andra planer=) mycket trevliga såna med=) hade riktigt mysigt oh roligt;) sen i torsdag så hade jag avrit sugen på taos i typ tre veckor så då bestämde vi att vi ska ha en liten tacokväll.. blev personalen som vanligt:) men det var super gott o jävligt trevlgt!

sen så skulel vi se på en film som vi hade hyrt.. men vi hade missat att den var på franska.. jag tycker inte om filmer som inte är på svenska eller engelska så ja akunde inte koncentrera mig.. så jag somnade till slut:P hehe igår så skulel ajg börja packa inför mina två resor=) så jag skulel åka ner till staden för att småhandla lite grejer helt plötsligt dör min bil! den går inte igång så ajg får ringa morfar så får han komma o hjälpa mig.. sen när ahn sätter sig i bilen o försöker starta den går den igång igen.. är de inte typiskt.. aja s¨ajg sätter mig o kör hem vid brandstationen lägger den av igen! va i helvete! så ajg får ringa min kära morfar igen snäll som han är kommer han ner igen oh när han sätte sig i bilen får han igång den.. denna gånger får han köra efter mig så det inte händer igen.. men vid krosningen så stananr bilen igen.. batteriet är heeelt dött... så morfar får bogsera hem mig...sen sätter vi den på laddning så den ska fungera igen...

sen åker ja ner till brgholm med emma för att fika och fixa grejerna jag behövde... sen åkte vi till färestaden för emma hade haft sin bil på lagning där.. ja de e bara slöfordon på vägarna asså.. shit...sen till jobbet.. inte mkt o göra på jobbet... hade 10-12 sittande gäster typ.. inte mkt...men helt okej ändå.. sen åkte vi enr till staden för gith var godissugen o sen blev det film hos gith den var helt okej tror jag.. somnade efter typ en timme tyvärr.. sen blev det en uppfrskande promenad hemmåt.. sne idag så har ajg packat det sista inför mina resor! ååhh vad jag längtar!!! de ska bli så jävla roligt o träffa emmaliz igen jag citerar"Jag menar, även om vi skulle sitta på en sten ute i ödemarken skulle vi ju endå ha kul!" idag ska familjen fira mig lite eftersom ajg fyler 20 på torsdag=) så de blir middag och Mytårta;) Älskar mytårta! sen blir det av till jobbet ch sen hem o sova för imorgonbitti går bussen mott sthlm! komemr inte skriva här på typ en vecka kanske för ajg kommer ha fullt upp!!!!:D:D:D:D

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

jag fattar inte att du kommer att vara här om ett dygn typ:D:D LÄNGTAR!!!!<3<3

2009-10-17 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0