You don't know, you don't know, you don't know anything about me

okej jag måste börja detta inlägg med och säga att jag är totalt förälskad! jag har hittat två album som jag bara älskar!The script och Milow! totalt avgudar dem! de går på repeat hela dagarna på min dator när jag e hemme det är det första jag hör på morgonen oh det sista jag hör innan ajg somnar.. jag är helt förälskad.. ahr du inte hört deras albums lyssna på dem du komemr bli helt såld! iaf i måndags så sätdade ajg iordning lite här i lägenheten och sen på eftermiddagen gick jag och mötte upp atlas gith o steven på en liten fika.. sne eftersom ingen har det fetaste plånboken längre så avbokade vi middagen som vi skulle åka in på på tisdagen så vi bestämde oss för att ha en egen liten trerätters middag hemma:P det började med råraka.. så otroligt gott det är asså=) mumsfilibabba! sen blev det röding kokt potatis skirat smör aioli och väsetrbottenmousse asgott! och sen till dessert blev det ananaspaj=) sen så spelade jag gith o atlas TP... från 84! frågor som kom upp var: vilket djur avbildas på baksidan av våran femkronors sedel? eeeehhhh Hur i helvete ska man kunna veta det? jag har aldrig använt en femkroners sedel aldrig sett ngn heller för den delen om ajg ska vara ärlig;) och vem hade en jätte hit med LP skivan blablabla.. LPskiva hallå lixom!? aldrig spelat en... så det avr väldigt aktuella frågor ska ajg säga er;) gith vann sjölvklart eftersom hon var den ända som var född då..

sen igår var jag vldigt huslig av mig tvättade diskade och grejade sen har det hänt ngt så det luktar pekka i min bil vette faan va de esom luktar men illa luktar det iaf försökte få bort det med men jag får faan inte bort det.. ajg fattar itne va som akn ha hänt.. har ngn lagt ett dödt djur i min bil snälla säg det då...sen var jag ute och gick igår det var verklgien jätte skönt ahr inte gjrot det på länge men kände att de var dags o jag behövde rensa hjärnan lite oh reda ut vissa tankar men itne blev jag klokare av en promenad direkt... sen på kväleln åkte jag upp till gith och såg på änglar och demoner den var verklgien jätte bra.. ajg har inte sett da vinci koden än men efter igår måste jag verkligen ta mig i kragen o se den så ajg måste hemmom ngn dag o hämta den.. idag ahr ajg inte gjort allt för mkt;) elelr jo de har jag jag har grovstädat badrummet.. shit tror itne min käre syster har gjort det sen hon flyttade in här så det var verkligen behövöligt oh sen ahr ajg rensat skafferiet.. min syster har fem ÖPPNADE storpacks flingpaket öppnade.. helt galet! ikväll ska ajg och jenny simma sen efter det ska vi upp till mig och se på film o äta fruktsallad:) myspys! hoppas ni får en lika mysig söndag som ajg komemr få=) nu ska ajg gå till affären och handla lite till middagen;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0