one of it two of it one of the dream you make me dream...

Jag totalt älskar söndagar! det finns inga måsten med söndagar man kan ligga o slappa framfört teven utan att känna ngn som helst skuld... plus att det är repriser på tvn som man missat.. så idag ska jag tillbringa dagen i soffan/sängen... det blir idol och sen robinsson o sen jobb men de kan bli kul o se hur gith mår.,.. jag emma o gith satt kar på jobbet igår till två! o gith drack allt mellan himmel o jord.. hah de var väldigt roligt speciellt "grangriset";) sen så ska jag få bort den äckliga lukten ur min bil på onsdag.. ÄNTLIGEN! har varit en lugn och nykter helg=) ne nu fortsätter idol;) tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0