I wanna grow old with you...

oj dåligt med uppdatering här får verkligen skärpa mig nu... aja iaf i tisdags var klintagänget på julbord med köpingskonditori.. det var svensk catering som bjöd alla sin kunder på julbord.. det var verklgien jättetrevligt och roligt o träffa de man inte träffat sen somamren typ=) Låtta kom dit med vilekt var väldigt roligt o se henne igne=) i onsdags gjorde jag inte så jättemkt va ja komemr håg var på gymmet iaf;) sen i torsdags så avr låtta på öland vilket jag tycker var jätteroligt o jag gjorde ngt som jag är jätte stolt över=) jag o låtta hälsade på alex i hans lägenhet för låtta ville se alex gulliga små djur enligt henne enligt mig är det bara äckliga.. men ajg höll iaf i en orm.. med ena handen men ajg höll i den iaf o det är jag jätte stolt över! sne såg jag på bra avstånd spindlar o asså de avr inga små spindlar vi snackar om de var ganska stora o håriga usch...
sen gick jag o låtta o satte oss o tog en fika för aj var tvungen att lugna ner mig för jag var verkligen skakis... usch...

i fredags så jobabde jagmen ajg var helt slut för jag hade vaknat minst en gång i timmen under natten helt kallsvettig och livrädd för ajg drömde att en stor äcklig orm jagade mig över hela världen o sen hade jag massa spindlar i ansiktet.. det vat verkligen en asjobbig mardröm:( men detta tog inte alex och atlas hänsyn till alls utan de vill fortsätta skrämma mig.. sde hade varit i kalmar under dagen och hämtat hem fler spindlar 9 st för att vara exakt.. o de sa att de hade ställt lådorna i omklädningsrummet för de hann inte hem till alex innan de började jobba.. o dum som ja e går ja på de så de tar sin tid innan ajg går in i omklädningsrummet o när jag väl ska göra det så går det vääääldigt sakta o när jag öppnar dörren o tittar in i omklädningsrummet så skrämmer alex skiten ur mig.. detta tyckte de verkligen var jävligt roligt... på kvällen sen så firade maria sin 20 års dag så ajg åkte upp till henne efter jobbet... tyvärr så avr det en tjej som inte riktigt skulel ah avrit där om ajg får säga min mening o aj tror alla som var där håller med.. men aj va där o sa hej iaf för sen var ja super trött så ajg åkte hem igen..

igår så gick jag på stadens gator o småhandlade lite grejer till hushålelt sen mötte jag up gith o atlas o vi bestämde att vi skulel ha en liten vin o ost kväll så vi gick till systemet och köpte lite vin o sen så gick jag o hämtade ut tårtan som ajg hade beställt o bjöd mina kära arbetskamrater på.. uppskattat kan jag säga..finns kvar till idag oxå tror jag;) sen avr det heldött på krogen igår typ.. var ingenting vilket var skittråkigt så jag fick sluta vid 7 igår.. sen åkte vi o hämtade sara o sen upp till gith där vi åt ost o kex o drack vin det var väldigt gott.. sen kom resturangspelet fram.. jag o gith var på alg o emma o sara var på lag.. vinpimplarna mot gin och tonic gissa vilket lak som var vilket;) jag och gith ledde näst intill hela tiden o sen sista kortet vi vänder upp så kan vi bli av med halva vår poäng om vi svarar fel på frågan.. o själklart gjorde vid et.. jävla skiiit!!! men men.. itne mkt man akn göra åt saken:( kom hem vid tre igår då var jag supertrött..

idag har jag verkligen inte gjort ett skit har sett repriser på både idol oh körslaget de har varit skönt o inte göra ngt alls o nu snart ska jag åka till jobbet o jobba lite..

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Finns det seriöst ett retaurangspel? Jag fattar verkligen att du hade mardrömmar! Och gud vad taskigt att lura dig att de fanns spindlar på jobbet! Låter så himla mysigt att ni har ost och vinkvällar och göra massa grejer tillsammans:) Puss!

2009-11-16 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0