Gonna use my heart not my head

okej dålig uppdatering här men har hänt en del så ajg har itne riktigt haft tid till uppdatering;) iaf egypten var super härligt de var verklgien jötte skönt och uppvilande och de bästa av allt var att det avr avrmt o skönt!! älskar värmen:) mamma fyllde 50 där nere känsn helt sjukt att mina föräldrar ahar paserat 50 när man var liten var man jättegammal om man var 50 nu känns det inte lika gammalt längre:P ne men de var jätteskönt iaf o ajg e förvånad över mig själv.. jag klarade av att läsa 4 böcker på en vecka.. de e bra jobabt=) o sen egypten var itne så kvinnoförnedrande som man trodde iaf inte där vi var för det är så turistanpassat så det var jätteskönt=) o vi såg enormt coola fiskar:) det var som att vara i ett gigantiskt akvarium=)

sen när ja kommit hem s ahr ajg flyttat in till borgholm=) känns jätteskönt o jag trivs som fasen=) förhoppningsvis kan ajg bo här i ett halvår allt beror på hur länge min syster stannar på gran canaria.. så ajg ahr packat in alla mina små äägodelar här nu och det är toppen=) sen har jag jobabt med kul ovara tillbaka på jobbet faktiskt.. nu har det fått tillbaka ngn att hacka på igen.. tack för den! har fått ett nytt smeknamn typ.. sälen... tack för den hörrni!;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Gud vad skönt med egen lya! Ingen som stör eller kan bli störd:p Egypten låter underbart!!!

2009-11-07 @ 22:43:43
Postat av: Dessi

Kvinnoförnedrande är väl lite starkt ord ?

2009-11-09 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0