life is life is life is good!

håret blev skit snyggt precis som vanligt=) haha ne men jag blev jättenöjd verkligen!=) me like! sen  på kvällen blev det bowling och jag vann nästan.. jag blev bara fem poäng efter alexander.. jävla skit.. jag som höll på att vinna!!! men aja jag får ta honom ngn annan gång... sen åkte jag ut till emma-liz i mörbycity och höll henne lite sälskap.. sänkte medelåldern lite grann:P haha man har fasen aldrig tråkigt med henne.. vi bakade kakor eller rättare sagt pajer... de blev snygga.. men asså.. ja... hur skule vi kunna misslyckas? jag menar vi äger ju på alt! hahaha sen såg vi på madagaskar 2... hah den var faktiskt riktigt rolig! sen såg vi på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter men jag säger bara duschscenen! och herrajestanes! va fasen e de för översättning? herrajesatanes.. hallå 1800talet! sen åkte jag hem o gick o la mig=)

va gjorde jag  i torsdags? jo jag jobbade lite grann.. förberedde inför helgen... jag gick in själv eftersom jag skulel träffa emmaliz senare på kvällen.. vilken tid viste jag inte men runt 4 gick jag in iaf.. det var rätt skönt att vara där själv... man han med ganska mycket ändå=) sen runt sex kom gith in och vi fortsatte förbereda.. sen åkte vi ner till staden och handlade de som vi inte hade beställt från SC hann precis ner innan de stängde... haha sen åkte jag hem igen och emmaliz o ja ahde betrsämt oss för att gå på puben eftersom den var öppen enligt emmaliz.. men efter lite undersökning var den inte det.. vi gick en promenad istället i borgholm o snckade lite skit... Walk of fame i borgholm hade inte varit fel:P hahah

fredagen.. vad gjorde jag i fredags? inte mkt ja jobbade med emma=) det gick jätte bra=) vi hade inte så mkt o göra men de var roligt iaf... sen på kvällen/natten skulel ja hömta emmaliz o annie i kalmar.. ja de gick ju bra.. när jag åkte in regnade som faaan! jag såg inte ett skit typ eftersom mina vindrutetorkare är askassa! men jag kom iaf in till kalmar levande=) sen när emmaliz o annie sätter sig i bilen stinker det vitlök!! då hade hon smällt i sig en pommestallrik med extra mkt vitlökssås! va fasen:P haha ne men min bil luktade verkligen asbra:P haha o sen är det ju ganska bra om man vet vart man bor.. hah Annie hade stenkoll:P haha

lördagen var jag ledig för jag skulle ut till emmaliz o vara med henne på hennes släkt kalas.. jag och annie åkte ut runt tre tiden... emmaliz blev väldigt glad över min fin fina present=) haha ja menar alla lär vi kanske behöva sånna någon gång i livet:P sen bjöds det på otroligt god mat och jag måste säga att emmaliz släkt är hel skäna.. spec hennes fasters man:P haha alla har en clown i släkten o det är han:P haha störtskön! de bjöds på dricka och emmas o min enormt goda paj:) sen började de vuxna gå till sängs så vi bestämde oss för att dra ner till harrys=) det var ju oxå en upplevelse... det var helt okej... det gick bra för vissa vissa andra gick det lite utför för o blev lite fulla. nämner inga namn men  han kunde inte jobba dagen efter:P

söndagen... ja man var ju inte jäääääätte pepp på att jobba men de gick ju det med.. för vissa av oss.. en viss herr bjelkendal fick ju ringa in david för att han kunde inte jobba mer:P haha men jag kämpade på det var inte så mkt att göra så det var helt okej=) efter jobbet gick vi in till ewa för en fika.. atlas hade bakat en rabarberpaj den avr jättegod.. vi satt ute i mörkret med massa ljus=)) super mysigt... vi satt där till elva kanske... elelr halv tolv.. sen blev gith super sugen  på ostbågar.. o eftersom de inte fins ngt ställe öppet i borgholm tyckte hon vi skulle brumma in till kalmar för hon var super sugen på ostbågar... sagt o gjort.. vi åkte in till kalmar för att köpa ostbågar:P haha en liten anna-emmaliz grej:P

idag har jag inte gjort mkt alls.. idag har varit min bakisdag eftersom ajg inte kunde ligga o slöa igår.. så idag har jag slöat.. legat lite i solen och njutit har jag hunnit med oxå=) ikväll vet jag inte riktigt vad som händer får se va den har att erbjuda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0