Stockholm!=)

På fredagen hade jag bestämmde jag mig för en heldag på stan:P hehe de blev inte riktigt så för när jag går upp så sätter jag på tv:n och sen kommer philip ner o så sätter han på how i met your mother:P o ja bara äslakar den serien o vi såg hela säsong 4:P så de var väl klart vid halv två tiden typ.. då var det bara in i duschen och sen göra sig i ordning för att åka till staden... mitt mål den dagen var att hitta ett par jeans...men hittar jag några... ne inte ett enda par! jävla skit.. gick i fyra timamr o kolade efter jeans men hittade itne ett enda jävla par.. skit!!! iaf sen mötte ajg upp dessan och vi satte oss och käkade... väldigt trvlig servitör men han trodde seriöst att vi var från göteborg.. ja förstår inte varför alla tror att man är från göteborg... alla nya jag träffar säger de.. är de på ngt spec sätt jag pratar elelr?:P vi satt där i kanske tre-4 timamr o bara snackade hur skönt som helst=) sen var philip så snäll så han kom och hämtade oss=) så då åkte vi till ica i kärrtorp för vi ville ha ben o jerry glass till filmen vi skulle se sen.. men de hade ingnen så vi åkte till hemköp de hade däremot:P sen skulle vi åka hem men vi skulel hämta julia en kvart senare vid samma håll där vi var typ så vi åkte dit.. men vi kom på att glassen måste ju smälta om vi ahr den i bilen.. o eftersom de har snöat så begravde vi glassen i snön.. o jag fick lite ryck så jag bestämde mig för o göra en snögubbe:P den blev riktigt snygg ska jag säga dig! världens snygagste faktiskt:P julia och mikaela blev nog grymt impade när de såg den:P haha sne åkte vi hem och såg på twilight.. asså ja trodde den skulle vara bättre men den dög iaf:P de blev väldigt sent isäng för vissa av oss men va fasen sova kan amn göra när man blir gammal:P

lördagen började jag med att slappa togde väldigt lugnt sen så började jag göra mig iordning iför kvällen.. eller rättare sagt jag ducshade:P sen åkte jag till dessan för att göra mig iordning:P haha ja vi hade de väldigt rolig iaf... när vi väl gjorde oss iordning:P hihi sen skulle vi bege oss mot festen de blev lite stopp...men tillslut kom vi fram:P efter lite virrande vart festen egentligen var:P iaf när vi kommer in så ser vi ett bås om dsenare under kvällen blir ölandsbåset!:Phah de var hur roligt som helst... man blev slängd som en liten vante på dansgolvet men de var roligt det med.. haha sen åkte vi hem..  de gick ju som de gick med de.. men eftersom amn sklle ställa om klockan den natten så var vi inte hemma förens fem halv sex typ.. så de blev inte mkt sömn den natten heller:P

söndagen usch va jobbig.. sov 4-5 timmar en natten o man mådde ju inte så bra heller så man var inte sugen att sitta på en buss i sex timmar.. men de var bara att sätta sig på bussen och sätta i musik i öronen.. som tur var valde jag rätt plats.. satt brevid en tjej som sov hela resan och var tyst o satt helt blickstilla! helt underbart!!!!:D:D haha men avr lite trött när man kom till ringarum.. men satan va tråkigt ställe det är asså finns inte mkt o göra o där ska man vara i 45 min... aja man gick runt o tittade lite o så jag ringde till emma med=) sen var de dags o gå på bussen igen... tjejen somnade efter fem min.. haha helt otroligt=) sen när ja kom hem.. vilket välkomnande.. fick gå hem själv... haha sen åkte jag till krogen o hälsade på o fick lite uppdate om vad som hänt i helgen här hemma:P nyfiken som jag är så fick ja reda på de mesta.. men av fasen frågar man inget får man inget veta!:P motton jag strak går under är :döm inte andra innan du käner dem, de blir inte roligare än vad man gör sig och sen frågar man inget får man ingenting veta:P sen blev det dags att åka hem och sova=) idag ska vi snart till gymmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0