sommarhelg=)

denna helgen har det varit stor sommarkänsla på bykrogen=) i torsdags var bykrogen abbonerat och det gick hur bra som helst=) jag o Emma jobbade på och vi var riktigt duktiga tycker jag=) sen på fredagen kom sara hem=) väldigt roligt att träffa henne igen=) det var lugnt på fredagen o det var bara bra för vi skulle iväg till pubben=) men de var väldiogt roligt o jobba iaf för de var "sommarpersonal" på krogen:.. Sara och Låtta i köket jag och gith i servisen Wille o Alex i pizzan och emma satt på jour...=) vi hade de väldigt roligt iaf.. sen åkte hela gänget ner till pubben o sen var pubben full:P de blev lite mkt för vissa av oss men det bjuder vi på=) elelr va säger ni?:P

sen på lördagen mådde vi lite sisådär men jag låtta sara och gith bestämde oss för att gå ut och gå med hundarna så vi kunde pigga på oss lite:P så vi gick en promenad och tog med oss var choklad och satt och myste:) sen var det dags för lunch.. och vad är inte godare dagen efter än fet mat:P så vi åkte ner till staden.. med taxi för ingen var körbar;) vi gick upp till roberts men de var ingen som avr sugen på de så vi gick ner till KPT:P haha asså jag låtta och sara dog av garv näår vi ser gith sitta och ser ut som en sliten kvinna i sina sämsta år:P det var en rolig syn:P vi var fnittriga som fasen hela den dagen allt var roligt:P

lördagen på jobbet var som tur var lugn för ingen hade direkt ork med ngt alls:P haha sen kom ewa och henrik hem från usa me oich de var roligt o träffa dem igen=) efter jobbet ville jag bara hem och sova men jag var tvungen att gå in till ewa en snabbis och de slutar med att vi sitter och pratar till tolv... sen kör njag hem gith så jag ligger i sängen vid ett.. då var jag riktigt trött... jag sov till halv ett på söndagen.. fick lite panik för jag började vid ett så de var baran att slänga på sig smink o slänga i sig lite frukost o sen iväg:P igår var det en relativt lugn dag men jag och ewa jobbade på bra=) riktigt duktiga var vi:P och sen slutade vi med att sitta kvar o snacka lite o delade på en nachopåse:P haha sammanfattningsvis kan jag säga att helgen har innefattat: pubben, jobb, KPT, kärlek och MASSA skratt!

Kommentarer
Postat av: sandra

ANNA, kommer du på min 20års fest som kommer vara någon gång i framtiden? :P

2009-03-02 @ 21:07:23
URL: http://sasstra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0