you look in to my eyes, but do you see what I want you to see?

i måndags tog jag en ordentlig sovmorgon efter allt för lite sömn i helgen:P så de var välbehövt ska jag säga er=) sen vid tolv tiden åkte jag och emma ner till staden för att gymma lite otroligt vacker väder va det med men vi gymmade på...sen åkte i hem o ja kände mig lite sliten konstigt nog.. men jag la mig i soffan o somnade.. sov kanske en timme..sen väcktes jag av emma som ringde o frågade om vi skulle ut och gå sen för hon behövde rensa hjärnan för hon har suttit o skrivit en hemtenta hela dagen... Ina kom ner igår med=) hon ska bo hos emma i 4 veckor så henne lär man ju se ganska ofta=) sen gick vi ut o gick det var skönt vårväder i luften:D våren är på väg!!! vi gick nere vid stranden och när vi kommer bort till klinta camping har de fått hem massa nya roliga leksaker!!=) spec en gunga som e jättestor!!! Ny favorit leksak:P sen plockade vi upp gith hos ewa o henrik för att hon skulle få ltie sällis hem tills ig.. sen gick vi hem.. ajg var jätte trött men när ja väl kom hem kunde jag inte somna.. de slutade med att jag somnad kl halv två typ...

idag var jag tvungen att vara hemma mellan 09.00 och 15.00 för ngn gång under den tiden skulle amrtins älskade x.box komma.. kul o sitta hemma en hel dag.. not.. som tur var kom paketet kl halv elva=) så jag kunde göra va ja ville med min dag=) så ajg åkte ner till stan o åt lunch med maria emma och gith=) trevligt trevligt.. och mitt i luchen så ringer min telefon.. då är det elina som ringer och undrar om jag har tid att ta en fika med henne idag i borgholm:P jablir lite chockad va hon ska göra i borgholm men de visar sig att hennes pojkvän skulle göra ngt jobb på ön o då tänkte hon att hon kunde följa med så får hon träffa mig=) snällt elina:Psen blir man spionerad på ifrån borgholmsfönstrerna...när vi upptäcker honom drar han ner rullgardinen.. ja men bra där... sen åkte jag hem till gith och spenderade lite tid för ja skulle möta Elina på stan vid två=) trevligt o träffa henne igen och väldigt roligt med för den delen:P Ta fram betongen nu! hahaha sen åkte jag hem efter sagt hej då till elina... nu sitter jag och väntar på emma och ina.. vi ska ut o gå idag igen eftersom vi ahr inte varit på gymmet... men asås d har hänt ngt konstigt med mig..f ör ja kan knappt gå någonting förens jag får håll.. hel konstigt... sen ahr jag ÄNTLIGEN fått min laddningsladd till min ipod:D:D:D LYCKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0