Ännu en helg=)

jaha då var denna helgen oxå gången.. ahr gått skitbra på jobbet var ledig igår det var skönt o tänka på anant än jobb den kvällen=) hade de riktigt roligt och trevligt med=) asså vist ni kanske tycker jag e väldigt nyfiken av mig jag vet iaf att vissa personer på mitt kära lilal jobb tycker det:P men va fasen jag är nyfiken av mig och sån är jag helt enkelt:P take it or leave it:P asså jag har verkligen alltid roligt när jag jobbar.. det är väldigt viktigt att man har roligt o jag har väldigt roligt.. men jag lever strikt efter de blir inte roligare än vad man gör sig så:P haha har faktiskt inte gjort så många fel denna helg=) bra mig=) men jag måste verkligen sluta svära nu har jag till och med blivit hotad med att inte få vara me o dela på dricksen... så från och med nu ska jag inte svära ngt..(lycka till till mig, komemr ju gå väldigt bra)

jag ska spela en väldigt god vän till mig ett litet spratt hon fattar absolut ingenting och det är skitbra=) hon ska vara hemma frsik och utvilad till den 25 april för då ska jag ta henne på ett äventyr som hon sent ska glömma!=) ooohhh de ska bli så sjukt kul o se hennes reaktion och hennes prestation:P kommer verkligen hålal tumamrna för att du klarar de:P fattar du hur bra du är!sen till helgen drar jag till sthlm! de ska bli så sjukt roligt vet inte hur jag ska beskriva det med vi komemr ha så sjukt roligt!LÄNGTAR!!!

sen börjar mina tanka snurra nu på kvällen när jag ska gå och lägga mig.. vet verkligen itne hur jag ska göra vill på ett sett men ändå inte.. asså det är så bra just nu men akn det bli bättre? det är frågan de kan ju bli hur bra som helst men de kan oxå gå åt helvete! så jag måse verkligen tänka igenom detta om ajg vill riskera detta... det är sånt som ärks men just nu så tror ja inte de men de e npog för att jag är rädd för att de inte blir som jag vill... vill avra tio år igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0