sommar, sommar, sommar!

jaha då var min midsommar över o jag har haft roligt och varit heeeeeelt nykter=) midsommarhelgen började på onsdagen.. var inte alls sugen på jobb men de fick gå iaf jag jobbade på de var inte så mkt o göra men de var lite men man klarade av det själv=) på torsdagen började dagen med en frukost/lunch på kondis.. sen åkte jag emma o niklas ner till staden som sltade mede tt besök på polisstationen.. sen iväg till jobbet för att jobba lite amanda hjälpte mig då med så de gick alldeles utmärkt vi var duktiga o vi körde på=) på kvällen så retade karl-oskar gallfeber på mig så til slut jälpte alexander mig genom att håla fast kalle så jag kunde trycka upp en tomat i kalles ansikte.. haha de kändes riktigt skönt att ge igen på honom en gån för alla så tack för hjäpen alex...

midsommarafton... vilket kaos dde bara vällde in folk jag amanda gith o eva försökte få allt under kontroll och jag tyckte de gick bra.. men de blev några få smitnotor tyvärr:( men jag tyckte de gick bra iaf.. de var väldigt mkt folk och alalt var bara kaos... men d e midsommar så jaja... senare på kvällen  fick jag hjälpa till i baren för de var mycket att göra.. ja jag stå i en bar.. skulle inte tro de... kan inte gra så många drinkar men några kan jag allt:P men jag tycker jag var riktigt duktig iaf för att vara första gången:P sen skulle jag köra hem jon sara och låtta hem till sara.. ja de var ju en upplevese om man säger så:P haha jon sticker ut huvet fett flertal gånger under färden och skriker saker åt folk:P hah kom i säng halv fyra och gick upp vid 8 iväg till jobbet för att börja jobba vid halv tio..

midsommardagen.. bakfulla männsikor som skulle ha mat... haha asså folket ser ju ut som faan själv kände jag mig inte så fräsch men brevid dem såg jag riktigt fräsch ut förstå d hur de såg ut:P efter ha jobabt tre dagars l¨ångpass fick jag stå ute i baren och ta hand om avhätningen och ta betalt av "dräggen" elelr hur man ska säga:P det var riktigt skönt men jag var väldigt trött på kvällen... sen efter jobbet satte vi oss o tog en midsomamr drink alla på jobbet  sen cyklade jag hel och la mig efter 15 timamrs arbete... manblev väldigt trött ska bli skönt o vila idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0