1,2,3 i count to the beat!

idag har jag mått riktigt bra faktiskt.. onget direkt att klaga på.. lite förkyld men vem är inte det lixom?:P iaf.. kroppkakorna hos mor mor var jätte goda precis som vanligt.. och till efterätt blev de jordgubbstårta.. gott gott... sen åkte jag hem för att ta de lite lungt.. blev tråkigt efter ett tag så jag åkte till staden för att se om ja hittade ngn film att hyra.. hittade en.. finding amanda.. sen åkte jag förbi krogen för oatt kolla om ajg kunde jobba på fredag.. kul o vara tillbaka igen o snacka med alla.. räknade ut att jag bara ligger typ 30 timmar efter alexandre... shit ja kommer få jobba gärnet asså.. blev kvar där ett ganska bra tag så jag hann inte se filmen igår så jag såg den idag istället.. den var inte bra.. inte de minsta.. de var en komedi stog de men den var inte alls rolig!

sen har jag inte gjort alls mkt idag suttit framför dumburken igen.. sen fick jag ett litet medelande från lilla philip där han frågade hur vädret på öland är... då la ja ihop ett och ett för han frågar bara om de är fint väder när han e på väg hit och de va han ju... jävla unge som inte säger ngt.. o iongen har sagt de till mig.. alla andra vet om det förutom jag.. va faan.. jag har varit sjuk o kan ju få roa mig med att få veta ngt iaf.. men neeee inte ett ljud.. aja ska bli kul o träffa honom iaf:) sen körde jag mina föräldrar till slottet för de ska se på BAO sne åkte jag hem o bakade stora chokladmuffins.. o nu ska jag se på film=) twilight:):)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Twilight!

2009-07-14 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0