'Cause you're simply the best thing I never had.

i fredags blev de en liten spontanfest hos emma.. ritkitgt riktigt bra blev det=) det blir alltid lyckat hos emma av någon konstig anledning.. ne men de var verkligen skitroligt=) dansade sjöng o snackade en massa helt underbart var det=) sen slutade de lite dåligt för vissa men jag hoppas verkligen de är lugnt nu.. är lite orolig.. men för vissa gik det bättre vi får se hur det går där.. saknade vissa männikosr som inte var där men men kunde inte göra så mkt åt det.. jag och emma städade undan det mesta på natten/morgonen kom i säng vid sex den morgonen... usch va trött jag var igår aäger jag bara gick upp vid ett och sen satte sig jag soffan o lisa på konditoriet och tog en frukost o snackade igenom gårdagen haha jag säger då de.. soffan har lite svårt att se saker o ting i hennes ögon var typ alla nyktra:P lilla soffan:P sen gick vi bort till krgoen för jag skulel börja jobba vid 4 så vi gick bort dit o chillade lirte..

vi hade ett bröllop igår på krogen så de tog upp halva uteserveringen så de blev lite komplicerat med borden o grejer men de löser väl sig.. de gick bra igår tycker jag.. allt flöt på blev lite kaotiskt där ett tag för helt plötsligt var det bara jag och emma i servisen.. men vi löste det bra.. sen skulle ajg hämta mina fö¨äldrar i borgholm för de hade varit på bröllop.. så då passade jag även på att köra hem gith o de  till goth o sen släppa av atlas i borgholm... sen släppte jag av lisa hos gith o då blev jag inbjuden på en kopp te.. de slutade med att vi satt o snackade till 4 i morse usch usch such va sent de blev.. sen upp tidigt idag för vi skulle köka frukost på roberts vid kvart i elva.. jobbigt ab...så nu e man lite seg i kroppen men nu ska man ner på after beachen och ha de trevligt;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0