en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

det har inte hänt så jätte mycket den senaste veckan.. legat på stranden o pressat och sen har man jobbat.. det har vait fullt vare dag nu och de står folk i kö o väntar på att få ett bord.. det är skit kul o jobba verkligen kommer saka alla på jobbet när jag och emma drar utomlands,, igår körrde jag långpanna.. jag och ewa var grymt duktiga för de strömmade in folk inte en lugn stund.. sen vid halv fyra typ kom en rejäl regnskur har aldrig varit med om något liknande.. de verkligen vräkte ner och blixtrade och dundrade som aldrig förr.. de blev småkorta strömavbrot på krogen med så ibland var de helt kolsvart men de löste sig iaf=) jobbade till tolv igår sen var jag jävligt trött satte mig i baren o tog en cider sen fick jag massage av andy och sen masserade ludde mina fötter de var verkligen GULD värt helt underbart!!! idag skulle vi legat på stranden o solat men eftersom det är helmulet o regnar fungerade inte vår plan så bra.. men men vi hoppas på finare väder i veckan:) får se om de blir ngn after beach idag de regnar ju så det är inte så kul o stå där men de kanske spricker upp senare...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0