Theres a place in your heart and i know that it is love

ja som jag skrev tidigare idag så har jag typ inge halsont längre och de håller i sig vilket är väldigt skönt=) är lite nsubig och så men det klarar man sig ifrån.. tror jag ska åka till krogen imorgon och snacka med folket för o kolla om ja kan få jobba på fredag=) vill inte sitta hemma en dag till känns det som d e så sjukt tråkigt.. men emn sånt e livet.. idag känner jag mig riktigt vuxen.. haha har skaffat internetbank och visa kort.. ja man är ju nästan vuxen nu asså.. nu står bara kaffe på chemat sen kan jag se mig själv som vuxen... kanske ska skaffa en egen lägenhet med men sen e ja vuxen.. två grejer kvar... kaffe o lägenhet o förhoppningsvis så komemr ja vara det inom ett år=)

ska snart gå in till mormor o morfar och äta kroppkakor.. mumselimums sen ikväll får vi se vad som händer orkar inte sitta framför dumburken längre.. de börjar bli lite tråkigt kan ajg säga.... men man kan ju inte direkt gå ut o festa helelr eftersom jag inte kan dricka än:( men men thats life... kanske går en runda senare om jag orkar.. de kanske regnar snart inte så smart att vara ute i regnet när man inte är riktigt frisk än... ne nu blir det duschen sen in till mormor o morfar för kroppkakor=)


ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0