Varför tänker jag inte ett steg längre?

okej av någon idiotisk anledning har jag gått med på att frivilligt (nästan iaf) gå upp kl sju imorgon bitti.. o varför det undrar du säkert.. jo för anna ska iväg o gymma.. usch.. jag kommer vara helt jävla död.. kommer för faan inte orka någonting! vem faan har kommit på denna ide!? jo min kära lilla vän Emma.. tack för den.. men aja inte mer med de jag får helt enkelt bita ihop och sätta mig i emmas bil kl kvart i åtta imorgon och se glad ut.. jag ska chocka dem allihop o vara den hurtigaste människan någonsin! fast de kommer jag inte palla så de blir nog inte så.. men vem vet?:P nu ska jag sova.. ska upp om sju timmar... fy faan..

Kommentarer
Postat av: emma

haha det gick ju bra så varför klaga ? :D

2009-01-24 @ 14:37:00
Postat av: Anonym

GYM!!??????? Det låter fruktansvärt! Jag skulle inte ens gå dit om jag så fick betalt!:p

2009-01-24 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0