Jippie!!

jag har gått o blivit jävligt sjuk.. och det är verkligen skitroligt! alla som inte har varit det måste testa detta det är så otroligt roligt att det går inte att beskriva! det måste helt enkelt upplevas! okej så kul e de kanske inte.. man har ju haft roligare om man säger så:P i tre dagar nu har jag och emma varit hundvakt åt maja och nellie de har varit jätte roligt:P vi fick lite smått panik.. d ringer på emmas telefon vi ligger o slappar framför tvn o de är ewa som ringer o berättar att de är hemma om två timmar och de vill gärna ha kaffe när de kommer hem.... så fort emma har laggt på luren grips vi av en liten panikatack! d e hemma om två timmar o huset ser förjävligt ut typ.. saker som ligger slängda överallt och smutsigt på golvet o ja allt möjligt så vi börjar plocka undan dammsuga o allt möjligt för att de inte ska se ut som faan när de kommer hem... sen när de kommer hem såp tycker de att det är väldigt fint och välstädat där:P haha undra då hur de brukar se ut för vi har bara plockat undan o dammsugit:P haha ne men de får bli en favorit i repris i februari.. men då e de två veckor.. de blir spännande:P och som jag nämnde först av allt så har jag gått o blivit sjuk.. riktigt förkyld o seg i hela kroppen usch va tråkigt det är... har sett på fjorton suger ikväll.. den sög verkligen.. alla killar som var med i den filmen hade kanintänder typ o de snackade skånska så man förstod ibland inte va de sa men aja alla filmer kan inte vara bra:P
ne nu ska jag försöka sova... kommer inte gå så jättebra men jag kan försöka iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0