jävligt roligt!

ikväll började kvällen emd jobb precis som vanligt..på dagen gjorde jag inte å mkt var trött efter gårdagens pass:P sem böev det jobb runt fyra tiden.. de var typ inge folk så men vi hade roligt ändå:P sen runt halvåtta brakade de loss lite:P då kom de lite folk o tur var väl de för vi började bli lite rastlösa:P efter jobbet hade vi betämt oss för att gå på harrys! det var hur trevligt och roligt som helst hela kvällen har varit underbar alla har varit glada o positiva.. sen kom problemet.. hur skulle vi ta oss hem!? taxi är ingen ide de får vi ändå aldrig tag på så som tur var var min kära lila kusin alexander nykter och körbar!:P å jag bad honom köra hem oss:P emma jenny o jennie åkte första rundan så skulel jag o gith åka andra.. men när ja ska gå ut till bilen vill inte gith följa med hon säger att hon tar sig hem på eget sätt:P jaha tänker ja.. hur då men hon var bestämd på den fronten:P så jag vet inte om hon har kommit hem än eller inte.. men jag ska ha en liten utfrågning med mina jobbarkompisar imorgon:P ska allt ta reda på ett o annat.. nu sk jag sova för ja orkar inte skriva mer.. vet inte hur många ord jag har stavat fel till men d e nog vääääldigt många:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0