Fredagen den 6 februari

jag kände att jag behövde lite sovmorgon så ajg tog mig sovmorgon och bara latade mig i soffan:P det var faktiskt helt skönt.. sen åkte jag iväg till gymmet ville juinte vara allt för lat:P sen får jag lite smått panik.. går ifrån gymmet tio över ett och börjar jobba vid två... så jag skyndar mig fort som faan! kollar inte på klockan ngnn gån utan ajg bara rusar iväg.. när ja kommer till jobbet är kl "bara" tjugo i två.. så jag hinner stressa ner lite.. när ja bytt om o gjort mig fit for fight säger gith att vi ahr en hel del bokningar.. jag blir inte lika pepp längre om man säger så:P men jag jobbar på iaf förbereder lite med sallad o såser o allt möjligt..

vid sex halv sju brakar allt loss de blirr fullsatt inne och ute och vi har en ny servitris som vi ska lära upp inför sommaren och jag tyckte verkligen han var jätte duktig men jag ahr alltid haft svårt och säga åt andra va de ska göra utan gör de hellre själv så ja..de blev lte stressigt men jävlar va vi slet.. vid halv tio var stressen över och det var bara ett långbord kvar.. så vid halv elva gick jag och emma o bara gick.. vi kunde inte göra så mkt så jag fick gå hem=)

Det var skönt oc komam hem i tid men kunde inte sova riktigt.. så jag omnade vid tre inatt:P men sånt e livet ibland:P idag skule jag egentligen möta upp emma på gymmet men jag känner att jag måste vila min kropp lite idag.. får möta upp henne på roberts istället för en frukost=) börjar jobba vid två idag igen hopaps de inte blir lika mkt idag som de var igår.. sen får vi se vad som händer till kvällen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0