En helt vanlig torsdag i mitt lilla liv ;)

Dagen började som den alltid har gjort de senaste två veckorna.. nämligen att gå på gymmet:P nu har man blivit lite beroende av de där asså.. man känner sig inte lika pigg om man inte tar sig till gymmet.. helt sjukt men de är sant faktiskt.. fast jag tränade bara en halvtimme idag för jag fick s sjukt on i min mage... msen bara de av hemmåt och käka frukost.. var sugen på ägg så ja kokade mig ett litet ägg och sen en macka.. tittade samtidigt på sista avsnittet av made in sweden.. och asså säga va man vill om trion bagge/bagge/carlsson men musik är de faan grymma på.. men de blev lite för mkt fokus på de tre än på de två artisiter de skulle vara.. men de e min åsikt men vem vill veta att andreas ska göra en musikal?:s

Ringde gith för att ta en lunch på roberts.. lika gott som vanligt, grillad ost och skink macka.. mycket gott och väldigt mättande.. sen åkte vi ut till krogen och skulle börja med förberedelserna inför imorgon.. allt gick verkligen skitbra idag.. jag är faktiskt inte tappad bakom flötet som de flesta tror:P haha gith blev väldigt impad:P hihi bra mig!=) sen kom emma förbi på en fika.. skönt med lite paus i arbetet en kopp te och en liten bit kladdkaka.. asså den kladdkakan som finns på bykrogen tycker jag e grymt god! så jag unnade mig en liten bit:P sen var det tillbaka till arbetet igen..

Ewa ville bjuda oss på middag men de blev tillslut gith som fick laga maten.. de blev ris och en lövbiffgryta typ.. asgott var det iaf.. så vi går in med de till ewa och äter de där för Härlige henrik ska vara på krogen o prata vägföreningsprat:P sen ska vi gå tillbaka till krogen.. då tar gith med sig sin hund wilma o sätter henne i min bil så vi kommer fortare där ifrån sen när vi ska åka.. för först ska vi in på krogen o dricka te och kaffe.. sen blir man bjuden på semla med.. tog en halva o de räckte gott och väl:P sen när vi ska åka hem öppnar jag dörren till bilen och ser att wilma har bitit sönder ngt.. då visar de sig att hno han ätit upp en hel påse med läkerol salvia smak.. och äter man för många såna i rad kan man få lite problem eftersom de innehåller laxeringsmedel:P stackars wilma kommer inte må bra inatt:( men hon äter allt o hon vet att hon inte kan göra de eftersom hon har en sån känslig mage.. att hon aldrig lär sig:P nu är jag hemma och ska nsart sova tror jag.. blir till och jobba imorgon med.. tycker verkligen det är skitkul o jobba nu!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0