Bästa sättet jag kan kommunicera med omvärlden just nu

idag har jag inte gjort ett jävla skit.. försökt kurrera mig så gott de går o försöker få i mig ngn slags näring.. de tog en halvtimme för mig att dricka upp ett glas med blåbärsoppa... nu fösöker jag få i mig ett äpple.. har skärt ner de i mindre bitar och tuggar varje bit ca 20 gånger så de blir pure aktigt så de blir lättare att svälja.. ser inte fram emot natten.. kommer nog bli en sömnlös natt igen tyvärr:( skulle ju börjat min dag som hundvakt med emma idag men de blir uppskjutet tills jag e frisk.. faan att man ska bli sjuk när de äntlöigen händer ngt här.. men men så är livet.. ska försöka bli frisk snart för d e verkligen inte roligt att vara sjuk.. men jag har ingen feber längre iaf :D:D:D:D nu har jag bara en gigantisk hals! har inte sagt ett or på hela dagen nästan vilket är skit tråkigt för ja älskar o prata:P skriv gärna ett sms till mig för jag har sjuuukt tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag skulle vart hundvakt, men fick skjuta upp det" Faan att man blir sjuk när det äntligen händer nått" hahahaha, det är väl inte värsta händelsen att vara hundvakt heller! :p Men visst det suger att vara sjuk:/ Pussa!

2009-02-10 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0