14 februari

igår var första gången på ungefär en vecka jag kunde äta ngt=) och det var så gott så det är helt otroligt min mage har kurrat ett par dagar nu så det var skönt med lite mat i magen=) ååhhh vad jag saknade att jobba igår! de e e så tråkigt att sitta hemma och inte kunna göra ngt:( men jag kanske kan fp jobba två ynka timmar ikväll om jag orkar.. io just nu har jag all ork i världen!=) idag är det alla hjärtans dag med:P så romatiskt! eller ja om man har ngn att dela denna dagen med.. jag ska försöka tillbringa den med mina vänner ikväll för jag smittar inte längre=) för ja har ingen lust att sitta hemma ikväll o titta på melodifestivalen... inatt var även första natten jag kunde sova! sov i 8 timamr.. det var skönt hr inte sovit på ett tag så de var skönt att få lite sömn=) får se vad resten av dagen har att erbjuda.. förhoppningsvis lite jobb men de e sånt som märks! Jag önskar alla därute en underbar alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0