what did you say!?

okej livet är så mkt bättre nu jag mår verkligen toppen men ajg känenr att jag måste lämna denna ö o detta kommer förhoppningsvis hända till hösten=) men fram tills dess så får vi se vad som händer o sker.. idag ska ajg nog inte göra så speciellt mkt har inget planerat iaf.. shit jag börar få panik me de ghäre med julklappar va i hela fridens namn ska man köpa?! jag vet exakt vad jag vill ha... men inte en aning om va andra vill ha! så har ni några tips lämna gärna en kommentar;) sen längtar jag så otroligt mycket till mars så det är helt insane! för då fyller philip 20 och jula 18 så då blir det fest i två dagar!=) eftersom  de fyller år efter varandra kommer dock aldrig ihåg vem som fyller först har för mig att julia fyller dagen före.. hehe men de e sånt som märks.. de svåra är bara va ska man köpa? herregud ännu ett problem:P sen vill jag ha SNÖ!!!! vill åka pulka ha snöbllskrig åååhhhh jag vill!!!! men man kan ju inte få allt här i världen.. åååhh appropå ingenting! igår såg jag et typ debattprogram(trodde ni inte va;)) Iaf.. där var det en tjej som var kanske 30 men klädde sig o pratade som opm hon var 14 hon hade abspolut inga smarta svar va fasen tänktre hon med!? varför ställde hon upp i debatt programmet från första början? shit..störde mig som faan på henne iaf.. ne nu blir det att hoppa in i duschen.. Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0