Jag vill ha dig som jag hade dig förut..

okej ajg tror jag har kommit in i en vinterdepression.. verkligen inte kul.. jag har inte lust o göra något längre.. det ända jag gör är ute o går typ.. vill egentligen inte träffa en människa men jag msåte göra det ändå känner jag för att min sociala sida kräver et... inget är roiligt längre känns det som man bara låter dagarna gå förbi som ingenting..och asså jag e inte van vid detta har aldrig haft det såhärförut så de känns verkligen skitkonsitgt.. men de känns som vad man än gör så blir det fel.. spelar ingen roll vad man gör utan man gör det fel bara.. och jag vet inte men julen ska ju va en glad högtid men när man ser folk på stan blir man inte direkt jätteglad heller folk går o muttrar o klagar på precis allt.. iofs har jag gjort det i detta inlägg men iaf.. ni fattar va jag menar...

ILUAB

Kommentarer
Postat av: soffan

inge bra:( önskar ja kunde åka ner till öland o försöka muntra upp dig:(

2009-12-05 @ 17:48:30
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Anna.E

ja ajg ahde gärna velat att du kom ner! saknar dig jätte mycket!

2009-12-05 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0