Jag tänker ibland mer på Henne än vad jag tänker på dig...

oekj igår åkte jag in till kalmar för attjag var tvungen att köpa nya leggings.. det slutade med ett par nya byxor ett bar leggings en tröja oh en kofta pch massa gott te... sen när jag crusade på borgholm storgata ringer anna upp ig o säger att de sitter på roberts och käkar så ajg tittar in o säger hej.. vi bestämde at vi skulle ses senare på kvällen så jag åkte hem o plockade undan i lägenheten för de såg förjävligt ut.. oh i förrgår var jag så otroligt sugen på tigerkaka så jag ställde mig o baka en igår den blev faktiskt riktigt god=) sen lagade jag lite middag till mig själv och vid 9 tiden tittade tjejerna in=) vi spelade med andra ord... asså de spelet e verkligen skitroligt.. vi spelade de i typ tre timmar.. hehe.. jag lärde mig lite ett o anant om killarnas könsorgan;) hahaha sen när de gick var jag lite uppspeedad men efte typ tio min kunde ja inte hålla ögonen öppna längre.. jag totalslocknade!och jag vaknade vid nio typ o kände mig aspigg gick ut o gick käkade frukost o sen när jag kom hem la ja mig på soffan o somnade igen! herregud o nu har jag nyss vaknat igen.. haha.. f¨r se va dagen ahr att erbjuda=) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0