I want it all, I want it all, I want it all, and i want it NOW!!!!

Jag vet vad som måste göras , ändå sitter jag kvar här..... Och det skrämmer mig att jag inte kan nå dig var du än är.... Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär, men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans, jag vet att jag måste ta steget jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här....
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i, jag försöker att strida mot känslan men den är rädd och den spelar ett spel nu.... Jag vill inte spara min längtan jag har tänkt men aldrig fått tala.... Så feg att jag viskar du hör säkert ingenting alls, men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans.... Jag vet att jag måste ta steget.Ja, jag vet att jag döljer en sanning och att väntan inte leder nånstans...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0