goodnight sweetheart, then it's time to go...

USCH säger jag bara.. jag kan inte sova.. har vridit och vänt på mig i en timme nu o ajg kan inte sova..det är alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud.. och när dessa tankar kommer har jag fått lära mig av en mycket underbar människa att man ska göra något för att dessa tankar ska försvinna.. och jag funderar hallvarligt på att ställa mig och baka men kommer inte på ngt som inte låter så fruktansvärt myket jag menar jag måste ju ändå tänka på grannarna.. d e inte helt normalt o ställa sig o vispa ägg o socer kl halv två på natten direkt så jag tror jag får skippa det o ta en promenad istället.. men gör jag det kommer jag ju gå själv o då komemr jag tänka på samma saker igen så de var ingen bra idé anna... nehe vad ska jag då göra? de finns ingenting o se på tv o bok har jag redan försökt att läsa men jag blir inte trött för det.. n men jag får väl helt enkelt ligga o vrida o vnda på mig till kl tre elelr ngt för då brukar jag bli trött... kul.. va ska man göra i 1½ timme då...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0